T&M CREATIVE

o magazínu

gastro-report-logo
  • Odborný magazín profesionální gastronomie GASTRO REPORT & MINUTKA je specializovaným čtvrtletníkem, který pomáhá rozvíjet a popularizovat všechny gastronomické obory. Je nositelem informací z oboru, řady inspirací, tipů, námětů a rad odborníků i praktických zkušeností provozovatelů. Je rádcem pro efektivní a úspěšný gastroprovoz.

     

  • GASTRO REPORT & MINUTKA přináší přímo z praxe nezávislé reportáže o zajímavých gastronomických konceptech a rozhovory s osobnostmi naší gastronomické scény. Inspirativně se věnuje surovinám a nápojům, zaměřuje se na gastronomické technologie. Jednotlivá vydání jsou připravovaná s ohledem na nadcházející sezonu jaro/léto/podzim/zima.

     

  • GASTRO REPORT & MINUTKA je oficiálním časopisem Asociace kuchařů a cukrářů ČR.
cp-logo
  • Pomocník a průvodce provozovatelů kaváren a cukráren. 

  • Mapuje vývoj a trendy v kavárenství a cukrárenství. 

  • Informuje o službách dodavatelů, surovinách, technologiích a novinkách na trhu. 

  • Sleduje kavárenské a cukrárenské koncepty, kávový servis v gastronomickém a hotelovém provozu. 

  • Přináší reportáže o současném kavárenství a cukrárenství jako součásti životního stylu. 

  • Inspiruje zkušenostmi z praxe, návody a recepturami.

ODBORNÁ TÉMATA

gastro-report-logo
Číslo 1/2020, jaro 

Aktuální situace v gastronomii 

Další odborná témata: 

  • IKA2020 • technologické vybavení 
  • filtrace a čištění vzduchu 
  • hygienické systémy 
  • jednorázové obaly 
  • minipivovarnictví 
  • personalistika aktuálně 
  • sezónní suroviny pro posílení imunity 
  • wellness gastronomie v době pandemie 

Sezónní nabídka a novinky na trhu. 

Číslo 2/2020, léto 

Aktuální situace v gastronomii 

Další odborná témata: 

  • technologie pro rychlá občerstvení, bistra 
  • chlazení a výroba ledu 
  • klimatizace a rekuperace 
  • nápojová a výčepní technika 
  • personalistika aktuálně 
  • sezónní suroviny pro posílení imunity 
  • wellness gastronomie v době pandemie 

Sezónní nabídka a novinky na trhu. 

Číslo 3/2020, podzim 

Koncepty pro hromadné stravování (firemní stravování, školní jídelny, nemocnice a ústavy…)

Speciální téma: 

  • trendy v hromadném stravování 
  • technologické vybavení pro kuchyně jídelen 
  • stravenkové systémy 
  • hygiena provozu 
  • interiér jídelen 
  • vánoční menu 
  • čerstvé ryby a mořské plody 

Sezónní nabídka a novinky na trhu. 

Číslo 4/2020, zima

Gastronomické koncepty pro hotelové provozy, zážitková gastronomie

Speciální téma:

  • technologie pro hotelové gastronomické provozy 
  • banketové a rautové systémy,technologie a inventář 
  • vše pro stolování
  • oblečení a textil pro restaurační a hotelové provozy 
  • design interiéru jako součást atmosféry podniku 
  • carving – pomezí kuchařského a výtvarného umění
  • Sezónní nabídka a novinky na trhu.
cp-logo
Číslo 1/2020

Jaro – vše okolo zmrzliny

  • výrobníky 
  • automaty 
  • hygiena 
  • konvenience, směsi 
  • zmrzlinové prodejní vitríny 
  • výroba vlastní zmrzliny 
  • mycí, chladicí a mrazicí technologie 
  • topingy apod. 
  • kávové koktejly 
  • ovocné čaje 
  • trendy v přípravě dortů
Číslo 2/2020, léto

Káva

  • káva
  • technologie a vybavení na přípravu a podávání kávy
  • další přísady k přípravě kávových nápojů
  • letní dezerty, sorbety a nápoje 
Číslo 3/2020, podzim

 Vše pro sváteční čas

  • čokoláda, koření apod.
  • zimní dezerty, moučníky a horké nápoje 
  • dekorace, osvětlení, floristika apod.
Číslo 4/2020, zima 

Moderní cukrárna a kavárna

  • výrobní technologie
  • profesionální cukrářské výrobky
  • trendové suroviny, dezerty, moučníky a nápoje
  • nábytek a interiérové vybavení

Náklad a distribuce

Časopis vychází v nákladu 6 500 ks jako dvojtitul. Je pravidelně bezplatně rozesílán všem členům Asociace kuchařů a cukrářů ČR, České barmanské asociace a předplatitelům. Dále pak průběžně na ověřené adresy vybraných gastronomických provozoven, kaváren a cukráren podle aktualizované databáze a tematického zaměření jednotlivých čísel. Vybraná vydání jsou zasílaná i členům Asociace hotelů a restaurací ČR. V průběhu roku je distribuován odborníkům a zájemcům na všech významných oborových akcích – konferencích, soutěžích, workshopech, seminářích, roadshow, festivalech, veletrzích a výstavách, kterých se vydavatel přímo partnersky účastní nebo je sám pořádá či produkčně zajišťuje.

Termíny vydání

I. JARO 29.4.

II. LÉTO 29.6.
III. PODZIM 16.10.
IV. ZIMA 14.12.