Co aktuálně vyvíjejí úspěšní producenti gastro nádobí a kudy se ubírá hlavní proud české poptávky? Restauratéři vědí, že vstupní suroviny na našem trhu mají vlastně všichni stejné, techniky jejich zpracování do značné míry jakbysmet. Odlišit se od konkurence a obhájit cenu nejen výstupy z kuchyně a dobře sestaveným vinným lístkem, ale také celkovým ambientem je rok od roku důležitější součást úspěchu. Promyšlený a patřičně vybraný inventář se začíná stávat stále významnějším argumentem. Už toto sílící uvědomění můžeme označit za podstatný a zcela zásadní trend současné doby.
Pro monitoring dílčích trendů byli povoláni ti, kteří jsou v neustálém kontaktu s předními světovými značkami a výrobci restauračního inventáře, a na straně druhé konfrontováni s konkrétními požadavky majitelů různých restaurací. Díky Vladimíru Havlíčkovi z Gastrobohemia a Petru Svejkovskému, majiteli Premium Gastro, můžeme perfektně zmapovat praxi a poptávku na našem trhu. Jejich postřehy a zkušenosti se protnuly a vyústily v nástin aktuální a očekávané situace…
Více se dočtete v tištěném vydání č. 1/2020 – str. 18.