Žádné polotovary, žádná umělá dochucovadla, sázka na kvalitní suroviny a poctivou kuchařinu. To jsou základní principy, na kterých stojí práce kuchařů v Green Restaurantu společnosti Sodexo. Samoobslužná závodní jídelna určená nejen pro zaměstnance firmy Johnson & Johnson pracující v téže budově se běžnému standardu závodního stravování vymyká v mnoha ohledech. V málokteré závodní jídelně se vaří jako v luxusní restauraci. V málokteré si také tak moc lámou hlavu s tím, jak strávníkům dopřát jídlo nejen chutné, ale také zdravé. A v málokteré šéfuje kuchyni šéfkuchař, který se může pochlubit praxí v restauraci oceněné michelinskou hvězdou. Green Restaurant tohle všechno má. Je to zkrátka úplně jiná závodka.
Loni v březnu se do administrativní budovy Mechanika 1 v areálu Waltrovka, který vyrostl na místě někdejšího průmyslového areálu firmy Walter v pražských Jinonicích, sestěhovali zaměstnanci českého zastoupení skupiny Johnson & Johnson z několika různých míst v Praze. Cílem stěhování bylo nejen dostat zaměstnance
pod jednu střechu, ale také nabídnout jim místo, kde se všichni budou cítit příjemně a práce je bude naplňovat. Firma si zakládá na tom, že svým zaměstnancům umí zajistit bezpečné, příjemné a zdravé pracovní prostředí. To se projevilo nejen na designu kanceláří, ale i na dalších „doplňkových službách“, jako je fitness centrum,
které mají přímo v budově k dispozici – a také závodní restaurace Green Restaurant.
I závodní stravování vnímá firma jako důležitou součást péče o zdraví zaměstnanců. Firma na to má propracovaný koncept firemního stravování, který jí pomáhá
uvádět v život všude po světě, kde působí, další velký globální hráč – firma Sodexo.
Ta zajišťuje celkový facility management a provoz firemních restaurací Johnson & Johnson po celém světě, jejich personální obsazení a samotné vaření. Green
Restaurant ve Waltrovce v Jinonicích je vlajkovou lodí tohoto konceptu. Stravují se tu jak zaměstnanci společnosti Johnson & Johnson, tak i další strávníci z okolí –
restaurace je otevřená všem. A o úspěchu konceptu svědčí i to, že o zákazníky rozhodně nemá nouzi.
Více se dočtete v tištěném vydání č. 3/2019 – str. 2.