T&M CREATIVE

GASTRO TOUR

Na trh přichází velikonoční balení svijanského piva

15 března, 2021

Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %. Ve velikonočním designu je pivovar uvádí na trh v lahvích, půllitrových plechovkách i oblíbeném dvoulitrovém balení ─ Plechovkách nejen pro chlapy. 

Půllitrových velikonočních plechovek pivovar vyrobí celkem více než milion kusů.  V pivovarské prodejně ve Svijanech a na e-shopu pivovaru budou v prodeji i ve speciálním velikonočním balení po čtyřech kusech.

Další velikonoční balení, již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, čeká na zákazníky před nadcházejícími svátky jara například v řetězcích Ahold, Kaufland, Globus, Tesco a Makro.

E-shop bude spolu s prodejnami Globus nebo Billa nabízet i letošní sváteční edici Plechovek nejen pro chlapy.

 

Rodinný pivovar Svijany je jedním z největších pivovarů v českých rukou a největším českým výrobcem zachovávajícím tradiční způsob kvašení piva.

Svijanské pivo neprochází v žádném obalu pasterací, tedy tepelným ošetřením, které se provádí s cílem prodloužit dobu trvanlivosti. Při pasteraci se v důsledku zahřívání a oxidace mění senzorické vlastnosti piva, ničí se enzymy a další zdraví prospěšné látky a mimo jiné také snižuje trvanlivost pěny. Nepasterované pivo je proto mezi zákazníky stále více oblíbeno pro svou čistší pivní chuť a vůni. V plechovkách je Svijany nabízejí jako jediný český pivovar.

 

Aktuálně

Velikonoční tradice ve slezské kuchyni

1 dubna, 2021

Už od nepaměti se člověk těšil na jaro. Když byla zima již...

Aplikace umožňující otevřít podniky je téměř hotová, čeká se na vládu

28 března, 2021

Aplikace ukáže, že nejste infekční. Je téměř hotová, čeká se na vládu....