T&M CREATIVE

Sociální média, marketing a pivo

4 dubna, 2020

V našich podmínkách tvoří dnes sociální média největší reklamní platformu na světě. Spolu s Tomášem Jindříškem, ředitelem a zakladatelem mediální agentury Dark Side, jsme se zaměřili na mediální obraz velmi specifické skupiny – pivovarů a distributorů piva.

Jak vypadá jejich komunikace a jak by vypadat v lepším případě měla?

Jaké jsou možnosti prezentace alkoholických nápojů na internetu? Existují mantinely omezující obsah?
Zatím se primárně týká legislativního rámce ČR a občas nějaké omezení ad hoc vytvoří správci Facebooku nebo Instagramu. Ale když to zjednoduším, je možné dělat vše, co je možné dělat v ostatních mediatypech. Samozřejmostí je, že je zakázáno cílit na skupinu pod 18 let. Uvidíme ale, jak dopadnou snahy ze strany Ministerstva zdravotnictví o možnou regulaci.

Více se dočtete v tištěném vydání č. 1/2020 – str. 27.

Aktuálně

Lov velikonočních vajíček, zdobení kraslic s malérečkou i brunch pro ty, kdo si rádi přispí – Velikonoce v Mandarin Oriental, Prague

27 března, 2024

Velikonoce v hotelu Mandarin Oriental, Prague se letos ponesou v kreativním i duchu. Kromě...

Restaurant Iris – udržitelná gastronomie v norském fjordu

11 prosince, 2023

V roce 2022 bylo slavnostně otevřeno zážitkové i výukové centrum akvakultury a...