T&M CREATIVE

GASTRO TOUR

Sociální média, marketing a pivo

4 dubna, 2020

V našich podmínkách tvoří dnes sociální média největší reklamní platformu na světě. Spolu s Tomášem Jindříškem, ředitelem a zakladatelem mediální agentury Dark Side, jsme se zaměřili na mediální obraz velmi specifické skupiny – pivovarů a distributorů piva.

Jak vypadá jejich komunikace a jak by vypadat v lepším případě měla?

Jaké jsou možnosti prezentace alkoholických nápojů na internetu? Existují mantinely omezující obsah?
Zatím se primárně týká legislativního rámce ČR a občas nějaké omezení ad hoc vytvoří správci Facebooku nebo Instagramu. Ale když to zjednoduším, je možné dělat vše, co je možné dělat v ostatních mediatypech. Samozřejmostí je, že je zakázáno cílit na skupinu pod 18 let. Uvidíme ale, jak dopadnou snahy ze strany Ministerstva zdravotnictví o možnou regulaci.

Více se dočtete v tištěném vydání č. 1/2020 – str. 27.

Aktuálně

Jak dál po covid?

21 února, 2021

Jak se bude vyvíjet situace v cestovním ruchu, jak se změní preference hostů...

Až omezení skončí, budou se lidé do restaurací těšit, věří Lukáš Tesárek z Malostranské besedy

15 února, 2021

Lukáš Tesárek přes deset let působí jako ředitel gastronomického provozu v pražské Malostranské...